2009. augusztus 1., szombat

Szolnok esti nyár


Sziasztok!

Hosszú idő után feleségemmel úgy döntöttünk, hogy este bemegyünk sétálni a városba. Kicsit szét nézni, enni egy fagyit és hátha lesz valami program is. Nos a fagyi nagyon finom volt (Édes Titok cukrászda a Kossuth téren), ajánlanám a Dolce Latte nevű tüneményt! A fagyi után elkezdtünk a Hild tér felé orientálódni, arról valami rock zene szűrődött. Nem tudom ki volt a színpadon, de a nyújtott teljesítmény nem is ösztönöz arra, hogy kiderítsem kilétüket. Inkább tettünk még egy kört, és közben rájöttünk hogy szívesen elfogyasztanánk egy hamburgert is, tehát irány a Hamburgerland! Megdöbbenve tapasztaltuk, hogy szombat este fél nyolc után egy kicsivel, zárva van. Két évet dolgoztam az 1001 Non Stop-ban, és emlékeim szerint szombaton este kilencig, tízig nyitva volt. Ebből én arra következtetek, hogy a hamburgeres sajnos nem megy jól, és lehet hogy végleg bezárt. Régen jártam már a belvárosban, így nem vagyok napra kész az aktuális üzletekről. Tehát a hambi ugrot, de valamit enni kellett, így nosztalgiából vettünk két bermuda szendvicset. Röviden: kár volt. Na, vissza a Hild térre, ahol éppen átszerelés volt a színpadon. Örömmel láttam hogy vannak fúvósok is, ez reményt adott egy kis jó zenére. Némi vacakolás után Molnár Robi felkonferálta a zenekart, akik ha jól emlékszem az Atlantic Crossing Orchestra névre hallgatnak. Nos, ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondanom, hogy a zene az jó volt, kifejezetten kellemes volt hallgatni a fúvósokat, de az énekesnek nem kellene erőltetnie az éneklést. A műsorukat végig hallgattuk, majd elszörnyedtünk mikor Molnár Robi felkonferálta a következő fellépőket. Valami tánccsoport, és aztán a Hip Hop Boys! Rémisztő! Mikor "futottak", már akkor sem voltak senkik. Most kinek volt az ötlete feltámasztani ezeket? És legfőképp miért? És ezek után jött volna az est legminőségibb zenekara. Nem hallottam még őket, de így is ki merem ezt jelenteni! Ugyanis a zenekar basszusgitárosa Zombori Sanyi barátom, aki szerintem az ország egyik legjobb basszusgitárosa! Az ő személye nekem garancia a minőségre! De sajnos nem tudtuk megvárni őket, ugyanis a szervezők kicsit alábecsülték az érdeklődők számát, amit a feltűnően kevés ülőhely mutatott. Sokáig ácsorogni meg nem olyan élvezetes, így hazafelé vettük az irányt.

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése