2011. augusztus 25., csütörtök

Degusz Leukusz tokusz

Sziasztok!

Kezdeném ennek a vicces címnek a magyarázatával ezt a bejegyzést. Olajos Jani komám kapott egy leukut a Degu becenévre hallgató Késportálos éltárstól. Ezt a pengét Jani markolatozta, és az ajándékozó + penge nevéből kreálta a Degusz Leukusz nevet. Rám pedig a kés tokozása hárult. Ugye megvan az összefüggés? :)
Szintén Janitól kaptam egy puha bőrdarabot, amit ő ugyan tokoknak szánt, de én úgy gondoltam,hogy jó lesz abból bőrszálat hasítani fonáshoz. Így számomra kézenfekvő volt, hogy elkészítsem életem első fonott tokját. A hasításhoz való eszközöket egy szintén Késportálos éltárs, Raga videója alapján készítettem el.
Lettek hibái, de első próbálkozásra szerintem megteszi.

További képek itt
Sziasztok!.

4 megjegyzés:

  1. Szervusz Soma !

    Még hogy megteszi. A legszebb késtok, amit eddig kaptam. Lehet hogy egy kicsit elfogult vagyok, de úgy gondolom, ez lett eddig a legprofibb munkád. Nem is mertem álmodni arról, hogy fonatolva lesz.

    Köszönöm szépen, Jani komád.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szep munkusz! gratulalusz! :) A lenyeg amugy szerintem mindig az hogy benne legyen ember szive lelke, ha ez meg van akkor az eredmeny mar rossz nem lehet!!! igazusz? :)

    VálaszTörlés
  3. de baba, gratula
    kérhetek még további képeket? (vagy van vhol, csak én nem lelem? )

    VálaszTörlés