2011. augusztus 5., péntek

Agancsos, evős

Sziasztok!

Ha egy üzlet beindul! :)
Pár órával ezelőtt úgy búcsúztam, hogy remélem holnap is lesz miről írnom, de úgy alakult, hogy már most tudok.
Befejeztem egy másik kést is, amit délután kezdtem el hirtelen felindulásból. Ez mindenképp szóljon a mentségemre! Az előző bejegyzésben említett anyagból még mindig volt egy darabka, de csak már pengére futotta belőle. A penge tövénél kicsit sarokcsiszolóval bevágtam, oda illesztettem egy darab hegesztési segéd anyagot, majd azt jól belekalapáltam. Ez így még kevés lett volna, tehát egy kis elektromos bíztatással odamelegítettem. (Oda hegesztettem. :-) ) A másik végére vágtam menetet és már kész is volt a markolat tüske! Ezen a pengén sem tüntettem el a rusztikusság nyomait. A markolat itt egyszerűbb lett. Egy agancs korong kezdi a sort, majd agancs, egy kis parafa korong, majd a végén egy darab cseresznye. Ebbe a cseresznye fa darabba belesűlyesztettem egy anya csavart és egy kis epoxi ragasztóval ott is marasztaltam. Miután megkötött ráhajtottam a menetes részre, és a nem passzoló részeket kicsit össze csiszoltam. Azt hiszem ezentúl ezt használom itthon étkezésekre! :) Úgy látszik ma csak konyhai késeket tudtam készíteni.
További képek itt.

Sziasztok!

Ui: Ma már tényleg nem írok többet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése