2011. április 2., szombat

Bionika tok

Sziasztok!

Most a tegnap bemutatott késhez készült tokot szeretném elétek tárni.
Olajos Jani komám említette, hogy az egyik következő késéhez fából készít majd tokot, amit majd nekem kellene bebőröznöm. Ez adta az ötletet, hogy én is ilyet készítsek a Bionikához, mintegy főpróbaként. A tok anyagának fenyőt választottam, a könnyű megmunkálhatóság és a kis súly miatt. Fűrészelés, fűrészelés, vésés, illesztgetés, csiszolás. Ez volt a könnyebbik része a munkának. A vékony bőrt Pálmatex ragasztóval rögzítettem a fára. Na, itt kezdődtek a gondok! Rákínlódtam, de közben rájöttem, hogy két kéz ehhez kevés. Vagy legalábbis más technikával kell majd dolgoznom ha ilyet készítek máskor. A varrás tulajdonképpen csak díszítés. A maradék bőr levágása után el is készültem a tokkal. Ilyen lett:
A stációk itt láthatóak.

Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Szervusz Soma !

    Mivel nem sok időm volt a megtekintésére ( hiába, valamikor dolgozni is kell ) csak utána jöttem rá, hogy milyen praktikus tokot készítettél a késnek. Mert még fejjel lefelé sem esik ki a tokból, tehát illesztve van a tok és a markolat. Ilyet én csak gumiból tudnék készíteni. De az övre való rögzítés az ami roppant módon elnyerte a tetszésemet. Igazi " fatokos " kés lett a Bionika.

    Jani komád.

    VálaszTörlés