2019. január 26., szombat

Klónok támadása

Sziasztok!

Nem csak muzsikálással telt az elmúlt időszak! A hideg ellenére kimentem a fűtetlen műhelybe barkácsolni is! A YouTube-on beleszaladtam egy Lansky klón készítésébe és úgy döntöttem, hogy én is megpróbálom. Ja! A Lansky egy késélező alkalmatosság.

Vettem némi vasanyagot.

Kellett készítenem két derékszögű darabot, melyeket elsőre melegítéssel és kalapáccsal gondoltam létrehozni.

De rá kellet jönnöm, hogy ez nem járható út. Tehát két darabra vágtam a vasat, majd némi elektródás biztatással egyben maradásra ösztökéltem őket.


Ezek után némi-nemű furkálás, menetvágás, reszelés következett.



Nem lett szépség díjas de megteszi. Elkészítettem az élezőket is fa, fém és csiszolóvászon egybeintegrálásával, majd gyorsan ki is próbáltam.
Elkészült a tartó szerkezete is, ezért bevonultam a konyhába egy alaposabb tesztelésre.



Valószínűleg az én készülékemben van a hiba, de nekem nem jött be! Azt hiszem maradok a jól bevált Arkansas köveimnél bőrön fenéssel a végén, ez meg felkerült a műhelypolcra az ilyenem is van kategóriába.
Köszönöm a figyelmeteket!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése