2019. január 13., vasárnap

Beteljesült álom.

Sziasztok!

Ma beteljesült egy 27 éves álom! 
Fiatal koromban sok verset írtam, így utólag visszaolvasva nem biztos, hogy kellett volna. De egy versnek valahogy dallama is született a fejemben. Azóta álmodoztam arról, hogy egyszer meg lesz zenésítve!
Ezt az álmomat valósította meg most Lakai Zoli barátom! Telefonra felkornyikáltam a verset a fejemben élő dallammal, mintegy mankónak szánva a későbbiekhez, hátha rá tudom majd beszélni Balogh Lacit (Cicát), hogy énekelje fel. Zoli ebből az anyagból gyakorlatilag egy hét alatt összehozta a dalt. Nem tudom eléggé kifejezni, hogy mennyire vagyok neki hálás! A zene szerintem zseniális! A hangomat meg bocsássátok meg nekem. Én tisztában vagyok vele, hogy a hangommal tömegeket lehetne oszlatni, és mint említettem nem ez volt az eredeti elképzelésem. (A Cicás verzióban azért még reménykedem!) Ma délelőtt készítettem hozzá egy klipet is, hátha elvonja a figyelmet a hangról.
Nem szoktam, de most mégis megkérek mindenkit aki ide tévedt és meghallgatta a dalt, hogy a bejegyzés alján lévő kettő kis négyzetbe tetszés szerint tegyen pipát! Ha véleményt is írnál még jobban örülnék!

Köszönöm!

Sziasztok!
https://youtu.be/-R0u_-Qlsho

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. Öszintén. Az ének beharangozása által sokkal rosszabbra számítottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen e megtisztelő sorokat! Már csak azt szeretném tudni, hogy kinek köszönhetem meg? :)

      Törlés
  2. Szia Soma, már mondtam a Tücsinek hogy jó lett:) Az énekhangoddal semmi gond...hisz nincs is:)
    A zene nagyon jó!!! A szöveg is nagyon tetszett!! A klipet is nagyon szépen összevágtad, sokkal jobb mint a kedvenced a : Let’s go Barbie...
    Pár énekóra Gabikával és mehet a következő szám is...a Lakait tartsd meg!:)

    VálaszTörlés