2018. december 23., vasárnap

Visszatértem!

Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit aki erre a blogra tévedt!
 Pár éve már nem írtam ide semmit, egyrészt a legendás lustaságom miatt, másrészt a haszontalan dolgokra pazarolt idő miatt. A leghaszontalanabb időtöltésem a Facebook volt. Igen múlt idő! Kb egy hónapja felfüggesztettem a fiókomat és jelentem, jól vagyok! 😃 
Nem ígérem, hogy mostantól heti rendszerességgel írok ide, de mindenképp sűrűbben mint eddig. Ismét előveszem a régi hobbimat, megpróbálok késeket fabrikálni. Hosszú folyamat lesz, hisz meg kell teremtenem a feltételeket. Építeni akarok egy szalagcsiszolót, és egy gázkohót, hogy kovácsolhassak.
Emellett sajnos örököltem egy hobbi kertet. Igen sajnos, mert ez azt jelenti, hogy édesapám meghalt. Első gondolatom az volt, hogy eladom, de most úgy gondolom, hogy megpróbálom tovább vinni az ő munkásságát. Sok dolog lesz vele, hisz a tavalyi év kompletten kimaradt a művelésből.




Nos ezek a tervek a jövőre nézve. 

Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Szia Nagydarab! Akkor most a művelés azt jelenti hogy jövőre már pálinkát fogsz főzni?😆

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeem! Csak leszűröm a cefrét, oszt direktbe tolom le a cuccot! :)

      Törlés