2009. november 16., hétfő

A dobótőr új ruhája


















Sziasztok!

Szombat délután volt egy kis időm, és hogy hasznosan töltsem el, az egyik dobótőrömnek új markolatot készítettem. A régi valami bonomit féleségből volt, és azt is én fabrikáltam egykori nunchakumból. Az eredeti markolat, ragasztott rózsafa volt. Egy dobótőrnek ragasztott markolat! Nagy ész kellett ezt kitalálni! Egyszer érkezett rosszul a fához a kés, máris ripityára tört a markolat. A mostanit diófából készítettem. A fa és a réz közé, bőr került.

További szép estét!

Sziasztok!

3 megjegyzés:

  1. Szia Soma!

    Nagy tiszteletre méltó hobbi ez,aminek Te szabadidődet szenteled és egy olyan érdeklődőnek,mint én,kellemes,szép pillanatokat okoz ezeknek az esztétikus alkotásoknak a nézegetése -hátha még meg is foghatnám!!!

    Szeretném megkérdezni -hátha másokat is érdekel- hogy csontból,lehet-e markolatot készíteni,ha igen,milyen csont,mely faj/fajta állat csontja alkalmas erre,és annak is melyik része?

    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Pisti!

    Nos , amennyire én tudom, marhalábszár csontból szoktak még markolatot készíteni. De szerintem ide sorolhatjuk az agancsos állatok fejdíszét is. Éppen szarvasagancsot próbálok keresgélni ismerősökön keresztül.De azt hiszem bármilyen, megfelelő nagyságú és kellő szilárdságú csontból lehet markolatot készíteni, a megfelelő kezelés után.

    Üdv: Soma

    VálaszTörlés
  3. Értem.Köszi!Halkan jegyzem meg,hogy,ha érdekel és szóbajöhet:jön a mangalicavágás szezonja ;)

    A lányok elrepültek... :(

    VálaszTörlés