2012. július 22., vasárnap

Az új kedvtelés: faesztergálás!


Sziasztok!

Sajnos nagyon régen írtam ide bármit is, de most nem csak a híres lustaságomra hivatkozom, bár az is benne van rendesen! :) A számítógépem sajnos még mindig vacakol, soha nem tudom, hogy egy perc vagy fél óra alatt fagy le. Ez eléggé elveszi az ember kedvét. :( Közben kiment alólam a munkahelyem, volt egy kis kényszerszabadság, majd az új munkahelyet kellett megszokni, ahol azért elég sokat dolgozok. De visszatérve a kényszerszabadságra, legalább volt egy kis időm építeni egy faesztergát. Egy ismerőstől kaptam, amit még az édesapja készített. Ennek a főbb alkatrészeit felhasználva építettem újra, amit most már tudok is használni.
 Első munkáimat szeretném bemutatni most.
Mint kezdő amatőr faesztergályos először a neten kerestem én is útmutatásokat. Találtam is két fórumot, ezt és ezt. Majd kiderült, hogy az egyik tagtárs szolnoki, és meginvitált magához. Nos a látogatás során kiderült számomra, hogy van mit tanulnom! Sok hasznos tanácsot kaptam Medvegy János tagtárstól, amit azóta több-kevesebb sikerrel próbálok hasznosítani.
Kezdőként úgy gondoltam, hogy az egyszerűbb formákkal érdemes kezdenem, tehát a cél, a felismerhető gyertyatartó volt! :)
Az elsőt a kedvesemnek készítettem.

A másodikat édesanyámnak.

A harmadikat egy barátom kapja, aki segített az új munkahelyre kerülésben.
A negyediket egy barátom kedvesének édesapjának készítettem, mert szereti a minőségi, jó bort. Talán rá lehet jönni az összefüggésre. :)



Egyenlőre itt tartok, remélem tudok még majd szép munkákat bemutatni!

Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Soma Koma !

    Ez a beszéd. Ha valamit kedvvel csinálsz, nagyon termelékeny tudsz lenni. Igazi forgástestek. Az meg külön szimpatikus, hogy mindegyiket ajándékba adtad. Jó ember vagy.

    Jani komád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jani Koma! Köszönöm szépen megtisztelő szavaidat!

      Törlés