2011. január 18., kedd

Callow Kitty tok

Sziasztok!

Szeretném bemutatni legújabb kreálmányomat, a Callow Kitty tokot. Ez a tok Olajos Jani komám tulajdona, mivel ő készítette a kést. A kés inspirációjáról és készítéséről itt olvashatsz többet. Annak a bizonyos blog bejegyzésnek a végén Jani megemlíti, hogy velem szeretné elkészíttetni a tokot. Ez volt vasárnap. Ja ! A kés szombaton készült el! Én meg hétfő reggel mentem érte, tehát Janinál csak egy napig volt. Hétközben csak nézegettem, tervezgettem mit hogyan kellene, amit szerény képességeimmel még el is tudok készíteni. Próbáltam a név adó macska pofiját megrajzolni, de nem nagy sikerrel így egyszerűbb megoldásként csak egy macska tappancs lenyomat került rá „díszítésnek”. A vasárnapi ebéd után nekiláttam és egészen estig elszöszmötöltem vele. Talán eddig ez a munkám tetszik a legjobban. Íme a tok:
Tanulságként rájöttem, hogy jó lenne egyszer egy mestertől tanulni nem csak a fortélyokat, de az alapokat is! További képeket itt találsz.

Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Soma !

    Ne haragudj, hogy ilyen későn írok kommentet, de mentségemre legyen mondva, eddig gyűjtöttem a visszajelzéseket. Elmondanám, hogy egy sem volt negatív. A hű vazzé-tól kezdve, az illik nagyon a késhez-en keresztül, a de, fa..a kis tok-ig, kiegészítve azzal, hogy ezt meg ( a mancsot ) hogy csináltad bele, kérdéssel. Na ekkor nem állhatom meg hogy ne említselek meg téged. Isten ments attól, hogy kultuszt csináljak neked, de az én szememben te egy nagy ember vagy. De nem azért mert magasabb vagy nálam, hanem mert olyat fejlődtél az első tok elkészítése óta, hogy az fogalom. A képeid is engem igazolnak. Ahogy telik majd az idő, ( de szerintem már most is ) te egyre jobb, és esztétikusabb tokokat fogsz készíteni, ebben biztos vagyok. Személy szerint azon leszek, hogy az én késeimnek te készítsd el a tokjait. Ha lehet szó róla ? Nem áll jogomban magamat besorolni a megélhetési késkészítők ( Ők az " Istenkirályok " ) közé, mert én csak egy lelkes amatőr vagyok, akit örömmel tölt el hogy ha elkészül egy újabb művem. Szerintem téged is, hasonló érzések töltenek el, amikor megalkotsz egy újabb tokot, vagy akár egy kerti tűzhelyet. A boldogság, és az elégedettség..............Hú úgy látom nagyon érzelgősre vettem a figurát ! A lényeg az hogy, még nagyon sokáig szeretnék a Jani komád maradni. Azért pedig külön elnézést kérek, hogy csak így rád zúdítottam a gondolataimat.

    Továbbra is maradok tisztelettel, Jani.

    VálaszTörlés
  2. Szia Jani!

    Ismételten örülök, hogy tetszik a tok! Használd egészséggel! Viszont ha megnézel egy Jókai Attila, Raga, Giga tokot, akkor látod a különbséget a profi munka és az én kreálmányaim közt! Hiszen én is „csak egy lelkes amatőr vagyok, akit örömmel tölt el hogy ha elkészül egy újabb művem”! És bármikor szívesen készítek neked tokot! :)

    Soma

    VálaszTörlés