2010. január 16., szombat

Az első kovácsolás

Sziasztok!



Ma reggel, mikor felkeltem még nem tudtam hogy kovácsolni fogok. Konkrétan eszembe sem jutott. Délelőtt gondoltam kiviszem a konyhából a hetek (lehet hogy hónapok?) óta ott száradó kovácstűzhelynek szánt agyagot, és kiégetem. Ha már ilyen szépen ég a tűz, akkor csatlakoztassuk hozzá a levegő fújtatási rendszert(régi Rakéta porszívó), nézzük mit tudnak együtt. Kár lenne ezt a szép erős tüzet parlagon hagyni, nosza vasat bele. Az izzó vas meg szinte könyörgött a kalapácsért! Így szépen elkezdtem ütögetni a vasat, mert kíváncsi voltam hogy viselkedik az ütleg alatt. Arra sikerült rájönnöm, hogy nagy fába vágtam a fejszémet! Nem olyan egyszerű dolog a kovácsolás, mint az elsőre tűnik!  Sok tanulni valóm van, ha ezzel komolyan akarok foglalkozni. A végén azért csak sikerült egy kiskést összeütlegelnem!

Pisti! Már csinálom a tiedet is!

Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úgy látom,néha Te is a spontaneitás híve vagy!Sok sikert a kalandozáshoz a kovács mesterségben,kitartást az újabb művek készítéséhez!

    Csak,nyugodtság!Van időnk...
    -kp-

    VálaszTörlés